Živila, ki lahko olajšajo menstrualne bolečine

Menstrualne bolečine

Dame, poslušajte! Če ste utrujene od menstrualnih bolečin je čas, da samozavestno prevzamete nadzor. Morda o tem niste razmišljale, a hrana, ki jo jeste lahko dejansko pomaga lajšati menstrualne bolečine. Opustite nezdravo hrano in naredite prostor za dobro hrano. Poglejmo, kaj je koristno, da imate v času menstruacije na jedilniku.

Ingver

V tem času meseca, lahko ingver postane vaš najboljši prijatelj. Da, prav ste slišale! Ingver ni le začimba, ki dodaja okus vaši hrani, temveč je tudi naravno zdravilo, ki se že stoletja uporablja za lajšanje menstrualnih krčev. Je kot vaš super junak pomočnik, saj se njegove protivnetne lastnosti bojujejo proti bolečinam in vnetjem v telesu. Torej, naslednjič, ko vas mučijo bolečine, dodajte nekaj ingverja v svojo prehrano in pustite, da opravi svojo čarovnijo.

Mastne ribe

Mastne ribe, kot so skuše, losos in sardele, so bogate z omega-3 maščobnimi kislinami, ki imajo protivnetne učinke in lahko zmanjšajo menstrualne bolečine. Omega-3 maščobne kisline pomagajo zmanjšati vnetja, ki prispevajo k menstrualnim krčem. Torej, če vam v času menstruacije zadišijo ribe, se prepustite skušnjavi, saj vam bodo dobre maščobe narisale nasmeh na obrazu, prav tako pa se boste lažje spopadale z bolečinami in krči.

Temna čokolada

Največje hrepenenje je v času menstruacije sigurno po temni čokoladi. Trik je, da mlečno čokolado zamenjate s temno čokolado, ki vsebuje flavonoide s protivnetnimi učinki in lahko izboljšajo razpoloženje. Vsak odmerek sreče je vsekakor dobrodošel med menstruacijo.

Zelenolistna zelenjava

Zelenjava, kot sta špinača in ohrovt, je bogata z železom, ki je bistveno hranilo med menstruacijo. Železo pomaga zmanjšati utrujenost in izboljša raven energije, kar lahko pomaga olajšati menstrualne bolečine.

Banane

Banane so še eno živilo, ki lahko pomaga zmanjšati menstrualne bolečine. Banane so bogate s kalijem, ki lahko pomaga zmanjšati zadrževanje vode in napihnjenost med menstruacijo. Kalij prav tako pomaga uravnavati krčenje mišic, kar lahko zmanjša krče in bolečine med menstruacijo. Če vas menstruacija spravlja v slabo voljo, vzemite banano in se sprostite.

Oreščki in semena

Če boste v času menstruacije za prigrizek posegli po mandljih, orehih ali lanenih semenih, se boste zagotovo počutile kot super junakinje. Bogati so z magnezijem, ki vam bo dajal moč, da se borite proti krčem in nihanjem razpoloženja.

ČEMU SE IZOGIBATI, KO IMAŠ MENSTRUALNE KRČE

Nekatera živila lahko pomagajo zmanjšati menstrualno bolečino, druga pa lahko simptome še okrepijo. Tukaj so najpogostejša živila, ki se jim je priporočljivo odreči, če se želite izogniti občutku napihnjenosti in dehidracije med menstruacijo.

Izogibajte se soli

Vemo, da so slani prigrizki lahko zelo mamljivi, vendar bodo le še poslabšali napihnjenost in povzročili zadrževanje vode. Namesto tega si privoščite sveže sadje in zelenjavo, da bo vaše telo lahkotno in osveženo.

Omejite vnos alhokola

Seveda se kozarec vina morda zdi popoln način za sprostitev med menstruacijo, vendar nam zaupajte, da bo le še poslabšal vaše krče in nihanje razpoloženja. Poskusite omejiti uživanje alkohola ali pa se mu v tem obdobju meseca popolnoma izognite.

Zmanjšajte količino kofeina

Kofein lahko poveča napetost in tesnobo ter lahko poslabša menstrualne krče. Med menstruacijo preidite na brezkofeinski ali zeliščni čaj (ingver za zmago!), kofein pa prihranite za takrat, ko ga resnično potrebujete (na primer v ponedeljek zjutraj).

Tako, jedilnik je pripravljen! Kot lahko vidite, lahko vključitev določenih živil v prehrano in izključitev drugih, pomaga blažiti menstrualne bolečine. Ne trdimo, da je to univerzalna rešitev za vse. Telo vsake ženske je edinstveno, zato tisto, kar deluje pri vaši najboljši prijateljici, morda ne bo delovalo pri vas. Treba je poskusiti in ugotoviti, kaj vam najbolj ustreza.

Predlagamo, da si jedilnik zapišete, da boste naslednjič, ko bo menstruacija potrkala na vrata, oborožene s skrivnim orožjem – okusnimi živili, ki lahko pomagajo ublažiti bolečine in nelagodje. Poslovite se od menstrualnih bolečin in pozdravite udobnejši mesečni ciklus.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja