Težave z različnimi kontracepcijskimi tabletami

VPRAŠANJE:

Stara sem 41 let, že 7 let jemljem kontracepijske tabletke. Najprej sem imela Stediril in se mi je v zadnjem letu večkrat pojavila krvavitev že prej (2-3dni ) preden sem končala z jemanjem tabletk. Na zadnjem pregledu mi je predpisala nove, Femoden, saj Stedirila naj ne bi bilo več. Po jemanju Femodena, se mi je pojavil perioralni dermatitis na obrazu, napihnjenost trebuha, boleče dojke. Sedaj pa imam spet druge, Daylette, drugi mesec, in se mi je spet pojavila predčasna krvavitev. Še prej pa špikanje v jajčnikih ter boleče in občutljive dojke. Je pa tudi zelo malo verjetno, da mi uspe menstruacijo prestaviti. Kako je to možno in kako to preprečim? Zdravnica mi je rekla, naj jemljem po 2 tabletki. Vendar brez uspeha. Naj še iščem nove tabletke ali?

ODGOVORJA:

stanko-pusenjak kontracepcijske tablete

MAG. STANKO PUŠENJAK, DR. MED.

Spoštovani, težko je vaše težave komentirati drugače kot z: ni kaj storiti, razen, da se ponovno zamenja za kaj četrtega in upa, da bomo imeli z izbiro več sreče. Sam bi potem, ko se dobava Stedirila obnovi, najraje prešel nazaj na izhodiščni pripravek. Ko bi se odločili za prestavitev menstruacije, pa od nekje dan preden se pojavi predčasna krvavitev dalje jemlje po 2 tabletki na dan, če sta dve premalo, pa lahko tudi 3 tbl/dan, vendar ne naenkrat, temveč v vsaj 2 odmerkih dnevno, sicer se utegnejo pojaviti slabosti.

Preberite tudi:

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.