Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine kunapipi.si

Splošni pogoji spletne prodajalne so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Avtorske pravice

Spletno mesto kunapipi.si je last podjetja GR8 marketing Andrej Blatnik s.p., Pod Ostrim vrhom 28A, Trbovlje, 1420 Trbovlje (pod blagovno znamko Kunapipi). Vse informacije, fotografije in podobe na spletnem mestu so predmet avtorske zaščite ter drugih oblik zaščite intelektualne lastnine in jih ni dovoljeno brez dovoljenja lastnika spletnega mesta delno ali v celoti reproducirati.

S spletno trgovino (v nadaljevanju tudi »spletna trgovina«) upravlja podjetje GR8 marketing Andrej Blatnik s.p., Pod Ostrim vrhom 28A, Trbovlje, 1420 Trbovlje, matična številka: 8331618000, davčna številka: 53391217, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju prodajalec).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Vrste uporabnikov

Nakup artiklov v spletni trgovini je mogoč brez registracije in vpisa v spletno trgovino na www.kunapipi.si.

Dostopnost informacij

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  • podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene lastnosti artiklov,
  • dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
    časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko kupec v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba spletne trgovine podjetja prodajalca na spletnem mestu www.kunapipi.si ažurira.

Cene v spletni trgovini so prikazane kot Cene. Cene so cene, kot jih oblikuje prodajalec in ki veljajo za nakup prek spletne trgovine podjetja prodajalca na www.kunapipi.si.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini na spletni strani www.kunapipi.si sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina podjetja prodajalca kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Vaše naročilo v spletni trgovini). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja prodajalca.

Načini plačila

Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo po povzetju,
  • plačilo na TRR po predračunu,
  • plačilo s pomočjo kreditne kartice.

V primeru plačila po predračunu se sklicujte na naslednje podatke:

  • GR8 Marketing, Andrej Blatnik s.p.;
  •  Pod ostrim vrhom 28a, 1420 Trbovlje;
  • IBAN: SI56 0233 0026 2931 207;

Odprt pri Nova Ljubljanska banka d.d., Ljubljana:

  • Trg republike 2, 1520 Ljubljana;
  • IBAN: SI56 0290 0000 0200 020;
  • SWIFT: LJBASI2X;

Povezava do osebne izkaznice NLB d.d.

Izdaja računa

Prodajalec pošlje račun v elektronski obliki na e-poštni naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanih računih. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

Cene

Cena velja enako za vse uporabnike spletne trgovine podjetja prodajalca na spletnem mestu www.kunapipi.si. DDV ni obračunan na podlagi 1.odstavka 94.člena ZDDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje GR8 marketing Andrej Blatnik s.p. kupcu omogočila odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se ne seštevata.

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

1. Vaše naročilo v spletni trgovini

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih prodajalec nima na zalogi v lastnem skladišču, je izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do prodajalca. Prek elektronske pošte prodajalec kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči prodajalcu, ki bo artikel odstranil iz naročila. Prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi neizdobave artiklov, ki jih prodajalec nima na zalogi v lastnem skladišču.

2. Naročilo je odpremljeno / Naročilo je pripravljeno za prevzem

Spletna trgovina v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na e-naslovu info@kunapipi.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

Nakup za pravne osebe

Nakup za pravne osebe ni možen preko spletne trgovine na spletnem mestu www.kunapipi.si. Pravne osebe se za nakup morajo obrniti direktno na podjetje GR8 marketing Andrej Blatnik s.p. na info@kunapipi.si.

Pravica do odstopa kupca od pogodbe

Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Obvestilo glede kozmetičnih izdelkov

Če imate kakršnekoli težave s kožo, se pred nakupom kozmetičnih izdelkov posvetujte z zdravnikom. Pri uporabi kozmetičnih izdelkov upoštevajte:

  • po odprtju izdelek porabite v 3 do 6 mesecih, v kolikor ni drugače navedeno,
  • datum veljavnosti izdelka,
  • izdelek predhodno uporabite na manjši površini kože in preverite morebitno alergijsko reakcijo,
  • izdelke hranite na suhem, hladnem in temnem prostoru ter izven dosega otrok,
  • izdelke uporabite na predelih telesa za katere so namenjeni in skladno z navodili.

V primeru kožne reakcije kožo temeljito sperite z vodo in se posvetujte z zdravnikom.

Odstop od pogodbe kupca sporoči na e-naslov prodajalca: info@kunapipi.si.

V primeru odstopa od pogodbe kupca prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: GR8 marketing Andrej Blatnik s.p., Pod Ostrim vrhom 28A, Trbovlje, 1420 Trbovlje.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.

Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu izdelkov, če je kupec že odprl varnostni pečat.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko kupcu ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski pošti. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake
Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na njegovem naslovu. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

Vrnjeni artikli z odprto embalažo

Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili vrnjeni podjetju prodajalca in nimajo pomanjkljivosti (odprta ali poškodovana embalaža, praske in druge poškodbe na izdelku, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo.

Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu). Vrnjene artikle v podjetju prodajalca pregledamo. V primeru, da kupec vrne poškodovan izdelek, ni opravičen do povračila kupnine.

Dostava

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk prodajalca je Pošta Slovenije in GLS, vendar si prodajalec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Poškodbe pri transportu

Kupec je pri prevzemu pošiljke dolžan pregledati njeno vsebnost. V primeru fizičnih poškodb pošiljke, v primeru da manjka njena vsebina in pošiljka kaže znake odprtja, je kupec dolžan celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) reklamirati pri dostavljalcu, ki je dolžan rešiti reklamacijo na svoje stroške, če se mu dokaže odgovornost.

Poškodovano pošiljko v nespremenjenem stanju vrnite dostavljalcu in izpolnite reklamacijski zapisnik. Prosimo, da o poškodbi pošiljke obvestite tudi spletno trgovino kunapipi.si na info@kunapipi.si.

Varnost

Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

O varovanju osebnih podatkov si preberite na naši spletni strani.

Komunikacija

Prodajalec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila prodajalca bodo vsebovala naslednje sestavine:

jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj GR8 marketing Andrej Blatnik s.p. bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno spoštoval.

Oglasna sporočila prodajalca bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Omejitev odgovornosti

GR8 marketing Andrej Blatnik s.p. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Prodajalec ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pomembno!

Podatki, ki so objavljeni na spletnih straneh kunapipi.si, so namenjeni izključno splošnemu informiranju in ne morejo nadomestiti osebnega obiska pri zdravniku. Če menite, da potrebujete zdravniško pomoč, se obrnite na osebnega zdravnika ali ustrezno zdravstveno ustanovo.

Z vzdrževanjem vsebin spletnega mesta bomo skušali zagotavljati točnost in ažurnost podatkov. Vsi uporabniki objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost. Pridržujemo si pravico do spreminjanja, dodajanja ali odstranitve spletnih strani (v celoti ali delno) brez predhodnega opozorila in ne prevzemamo odgovornosti za kakršne koli posledice takšnih sprememb.

Izjava o piškotkih

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke.

Google Analytics je Googlovo analitično orodje, ki lastnikom spletnih strani in aplikacij pomaga razumeti, kako obiskovalci sodelujejo s temi spletnimi stranmi in aplikacijami. Za zbiranje informacij lahko uporablja niz piškotkov in Googlu poroča o statističnih podatkih o uporabi spletnega mesta brez osebne prepoznave obiskovalcev.

Poleg poročanja statističnih podatkov o uporabi spletnega mesta se lahko oznaka v obliki slikovne točke, ki jo uporablja Google Analytics, skupaj z nekaterimi drugimi oglaševalskimi piškotki, opisanimi zgoraj, uporabi za prikaz ustreznejših oglasov na Googlovih spletnih mestih (npr. Iskanje Google) in po spletu.

Kaj je piškotek?

Piškotek je majhna količina podatkov, ki je nameščena v brskalnik vašega računalnika ali na vašo mobilno napravo. Tako imenovani “lastni piškotki” so piškotki, ki jih uporablja entiteta, ki upravlja z domeno, preko katerih so nameščeni. V primeru, da dovolimo drugim, da uporabljajo piškotke prek kunapipi.si spletne strani in aplikacije, se ti imenujejo “piškotki od drugod”.

Prav tako obstaja razlika med sejnimi piškotki in stalnimi piškotki. Sejni piškotki obstajajo samo dokler ne zaprete brskalnika. Stalni piškotki imajo daljše obdobje trajanja in niso izbrisani, ko zaprete brskalnik. Trudimo se, da uporabljamo ali dovolimo uporabo piškotkov z najdaljšim obdobjem trajanja 5 let. Samo v izjemnih primerih, na primer iz varnostnih razlogov ali kadar je to zares potrebno, bo piškotek imel daljše obdobje trajanja.

Poleg piškotkov uporabljamo tudi druge tehnologije, ki so podobne piškotkom. Te lahko vključujejo spletne svetilnike (znane tudi kot piksel oznake, spletni hrošči ali gif), sledilne URL naslove ali pakete za razvoj programske opreme (SDK). Spletni svetilnik je majhna grafična slika, ki je velika le en piksel in je lahko na vaš računalnik dostavljena kot del zahteve spletne strani, prek aplikacije, oglasa ali HTML elektronska sporočila. S piksli lahko iz vaše naprave prenašamo podatke, kot so vrsta naprave ali operacijski sistem, IP-naslov in čas obiska. Uporabljajo se tudi za namestitev in branje piškotkov v vašem brskalniku. Sledilni URL naslovi se uporabljajo za določanje spletne strani, ki vas je napotila na kunapipi.si spletne strani, ali za določanje aplikacije, ki je uporabljena. SDK je koda, vključena v aplikacije, ki deluje kot piškotek in spletni svetilnik.

Vse te tehnologije v tej izjavi o piškotkih skupaj imenujemo “piškotki”.

Kako se uporabljajo piškotki?

Piškotke uporabljamo v različne namene. Omogočajo, da ste na vseh straneh spletnega mesta, med različnimi spletnimi mesti in med uporabo aplikacij prepoznani kot isti uporabnik. Vrste informacij, ki jih zbiramo s piškotki, vključujejo IP-naslov; ID naprave; obiskane strani; tip brskalnika; informacije o brskanju; operacijski sistem; ponudnika internetnih storitev; časovni žig; ali ste se odzvali na oglas; URL, s katerega ste dostopali do našega spletnega mesta; možnosti, ki ste jih uporabili, ali dejavnosti, ki ste jih opravili na spletni strani/aplikaciji.

Naša spletna stran in aplikacije piškotke uporabljajo v različne namene:

Tehnični piškotki: Trudimo se, da bi našim obiskovalcem ponudili napredno, uporabniku prijazno spletno stran in aplikacije, ki se samodejno prilagodijo njihovim željam in potrebam. Tehnične piškotke zato uporabljamo, da bi našo spletno stran prikazali, da bi spletna stran pravilno delovala, da bi si lahko ustvarili uporabniški račun, se vpisali in urejali svoje rezervacije. Za pravilno delovanje naše spletne strani so tehnični piškotki torej nujno potrebni.

Funkcionalni piškotki: Tudi funkcionalne piškotke uporabljamo, da bi si zapomnili vaše želje in vam pomagali pri efektivni uporabi spletne strani in aplikacij. Ti funkcionalni piškotki niso nujno potrebni za delovanje naše spletne strani ali aplikacij, vendar jim dodajo možnosti in izboljšajo vaše izkušnje z uporabo Kunapipi.si.

Analitični piškotki: Te piškotke uporabljamo za vpogled v to, kako naši obiskovalci uporabljajo kunapipi.si. Tako lahko izvemo, kaj deluje in kaj ne, izboljšamo našo spletno stran in aplikacije, razumemo uspešnost oglasov in komunikacij in zagotovimo, da ostanemo zanimivi in uporabni. Podatki, ki jih zbiramo, lahko vključujejo spletne strani, ki ste jih obiskali, s katerih spletnih strani ste vstopili in izstopili, katero platformo ste uporabili, katera e-sporočila ste odprli in uporabili ter podatke o datumu in času.

Oglaševalski piškotki: Piškotke tretjih oseb in lastne piškotke uporabljamo za prikaz oglasov na lastni spletni strani in drugih spletnih straneh. To se imenuje “ponovno ciljanje” in temelji na zgodovini iskanja.

Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže po elektronski pošti na info@kunapipi.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@kunapipi.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Splošne pogoje poslovanja je sprejel direktor družbe v Trbovljah, dne 24.09.2020.