Posilstvo in PAP test

VPRAŠANJE:

Stara sem 26 let in letos so moje menstruacije postale zelo boleče – brez močnih analgetikov se dva dni ne morem premakniti (5 tablet buscopana na dan, občasno doreta). Pred tem nisem imela nikakršnih bolečin, mogoče sem bila malo napihnjena. Lani bi morala opraviti ponovni PAP test, ker je bil prejšnji abnormalen, vendar zaradi posilstva nisem bila sposobna iti na pregled – še danes ne vem če sem psihično pripravljena. Sem pa naknadno izvedela da ima moj posiljevalec hepatitis b in me zanima, če pregled na to poteka v ginekološki ambulanti, brez fizičnega pregleda.

ODGOVORJAJO:

stanko-pusenjak

MAG. STANKO PUŠENJAK, DR. MED.

Spoštovani, razlogi za vaše težave z menstruacijo so lahko zelo kompleksni, sploh glede na dejstvo, da ste imeli tako strašno izkušnjo. Prav mogoče je za vse to odgovorna psiha, zaradi česar bi vam toplo priporočil, da obiščete tudi psihologa, kajti travme, ki nastopijo zaradi takšne izkušnje, je modro čim prej zajeziti in po možnosti odpraviti, sicer lahko trpite trajno škodo vse življenje. Drugo je sama težava. Dvomim, da vam buscopan sploh kaj pomaga. Bolečino ob menstruaciji dokaj uspešno zmanjšujemo z nesteroidnimi antirevmatiki (Nalgesin, Ketonal, Naklofen, Brufen ipd.), da le pacientka nima tudi težav z želodcem (ulkus na želodcu je npr. kontraindikacija za uporabo teh zdravil). Tudi Doretta je lahko ustrezna, prav tako Analgin. Vsekakor pa priporočam pregled pri ginekologu, da se izključi kaj tretjega, npr. endometrioza. Glede hepatitisa predlagam, da se obrnete na ambulanto za rizične spolne odnose na infekcijski kliniki, kjer ta ambulanta deluje anonomno, a kolikor vem le 1x tedensko. Tam bodo preverili tudi morebitno prisotnsot ostalih, pomembnih infekcij, ki se prenašajo s spolnimi odnosi (HIV ter hepatitis B in C).

Preberite tudi:

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.