Odstranjena Mirena in vnetje jajčnikov

VPRAŠANJE:

Pred 2 leti mi je bila odstranjena Mirena. Odstranili so mi jo, ker sem imela močno vnetje jajčnikov. Po odstranitvi sem imela 1 menstruacijo nato pa nič več, niti nobenega izcedka. Ginekolog je rekel, da je to menopavza. Nimam pa nobenih drugih znakov oz. težav, razen zadnje pol leta imam občutek nekega tiščanja, občasno bolečina kot pred menstruacijo. Bris je brez problema, me pa vseeno malce skrbi, ker sem menstruacijo tako naenkrat zgubila. Je ta občutek tiščanja povezan z menopavzo?

ODGOVORJA:

stanko-pusenjak Mirena

MAG. STANKO PUŠENJAK, DR. MED.

Spoštovani, izostanek menstruacija pri 47. letih ob odsotni nosečnosti običajno res pomeni menopavzo. Težave zaradi upada spolnih hormonov so možne, niso pa nujne in če jih ni tudi nobeni ukrepi niso potrebni. Od česa vas tišči, ne bi vedel, če se to stopnjuje oziroma slabša, pa le osebni obisk pri ginekologu ter pregled lahko privedeta do pojasnitve razloga za tiščanje. Slednje lahko izvira iz česa organskega ali pa gre zgolj za občutek, brez objektivnega razloga. Pomanjkanje hormonov v menopavzi praviloma ne povzroča takšnih občutkov.

Preberite tudi:

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.