Cerazzete in vmesne krvavitve

VPRAŠANJE:

Pozdravljeni. En mesec sem jemala tablete Cerazzete. Zadnjo menstruacijo sem imela 16.8. Zaradi slabega počutja in krvavitve 14 dni, s tem da se je menstruacija pojavila že po treh tednih sem prenehala z jemanjem. Zadnjo tableto sem vzela 24.8. Nekje po 14 dnevih sem dobila zelo boleče dojke, da se jih niti dotakniti nisem smela in še slabo sem se počutila. Zdaj je to minilo. Test nosečnosti je bil včeraj negativen. Prosim za pojasnilo kdaj okvirno se vzpostavi menstruacija po zaključenem jemanju tablet. Hvala in lep pozdrav.

ODGOVORJAJO:

Katarina Galič Jerman

KATARINA GALIČ JERMAN, DR. MED.

Pozdravljeni,

Cerazzete vsebujejo samo progesteron, zato je ob pričetku jemanja lahko nekoliko več težav z vmesnimi krvavitvami in je potrebno vztrajati, da se le te umirijo več mesecev. V kolikor ste opustila terapijo, je najverjetneje po 14 dneh prišlo do ovulacije, zato simptom bolečih dojk in ciklus se bi moral vzpostaviti v roku 1 meseca.

Srečno, Katarina Galič Jerman.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.